Smink Szerelem

Minden ami smink:)... (röviden tömören) Nah de azért még is írok vmit...:) Sziasztok! Itt Jenny Parker-ként vagyok elérhető egyébként meg Zsaninak hívnak:) és megpróbálok segíteni azoknak, akik szeretnének sminkelni, de nem tudják hogyan kezdjenek neki. Tervben van, hogy videókat is csinálok majd..:) de ez még csak terv:D. A sminkelést sosem tanultam tanfolyamokon, mindent amit tudok internet segítségével értem el..:) Bár ez lehet, hogy majd meglátszik :P:D... Addig is jó szórakozást :)

Kövess a FaceBookon is ;)

az oldal QR kódja

qr-kod

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók :)

<--Ennyien látogattatok meg

Sziasztok:)

Remélem hasznát veszitek ennek a kis "receptnek" Én Haloweenkor nagy hasznát vettem és ütős kis Zombi voltam:D Mindenkinél nagy sikert arattak a sminkeim. Sajnos nem készültek jó minőségű képek, de azért van ami látszik.

 

MŰVÉR "RECEPT"- How it's made (Hogyan készül)

(ez egy "ehető " fajta.. de azért én nem enném xD)

Amire szükséged lesz:

cukor

víz

ételszínezék (piros,kék,zöld)

liszt

Lépések:

1) Készíts szirupot (pl egy bögre cukor és ugyanennyi víz) ebből elég nagy adag lesz.. a lényeg h 1:1 arányban felforrald.

2) színezd... jó sok piros, egy-két csepp zöld és kék (tetszés szerint)

3) sűrűsítsd liszttel ;)  (ez is adagtól függ, de kb ketchup állagúnak kell lennie.)

+TIPP: ha a liszt csomós lenne használj botmixert, vagy kanállal nyomd szét a fazék falán.. pepecses meló de az eredmény magáért beszél ;)

A következő képeket nem azért teszem ki, hogy bárki is fikázza... Ezek a képek az ismerőseimről készültek ők a legjobb modelleim ^^. Remélem jó szívvel fogadjátok a képeket, mert én úgy osztom meg veletek. (persze ha valakinek nem tetszik a smink azt elfogadom, de akkor magát a sminket kritizálja! Köszi ^^) Amiket láthattok: Csontváz fej, zombi,boszi, sexy cica, sexy nyuszi, sexy

ördög csaj

 

 Modelleim: Teddás, Anett, Betti, Dia, Adri, Évi és Én :P :) Köszi nekik ♥

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sminkszerelem.blog.hu/api/trackback/id/tr73540567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása